Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
speelgoed meisje 7 jaar

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mlk1982
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Wo 26 Nov 2014, 13:11    Onderwerp: speelgoed meisje 7 jaar Reageer met quote

Ik ben de weg kwijt... ik ben op zoek naar leuk speelgoed voor mijn 7-jarige maar eigenlijk 'vind ze niets leuk'

ze knutselt graag, dat hebben we dan ook wel in huis (met vlagen) ze speelt niet met lego, af en toe met haar broertjes mee met duplo. vind haar tablet erg leuk en poppen zijn eigenlijk ook uit.

Ze heeft een klein doosje kapla en dat gaan we zoiezo uitbreiden, maar al het 'kleine kinderspeelgoed' vind ze dus eigenlijk niet meer leuk.... spelletjes wel (die hebben we ook wel in huis)

Ik zoek dus eigenlijk iets ECHTS leuks waar ze weer een paar maandjes mee door kan. Max zat ik aan 30 euro te denken maar is het echt leuk dan mag het ook wel wat duurder zijn.

romata
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 26 Nov 2014, 15:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wilde ook al Kapla roepen, maar dat heb je dus al Glimlach
Loombands
Knikkerbaan
Pop
Barbie
Boek

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hedwich
KoK Diva
KoK Diva

BerichtGeplaatst: Wo 26 Nov 2014, 16:19    Onderwerp: Reageer met quote

strijkkralen
ministeck

Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Wo 26 Nov 2014, 17:35    Onderwerp: Reageer met quote

Kapla krijgt ze inderdaad ook wat van, wil alleen nog wat anders erbij doen. Barbies en poppen speelt ze niet mee. Strijkkralen heeft ze een tijd actief gedaan. Ministeck is een idee. Looms heeft ze hele tijd gewild, maar uiteindelijk niets mee gedaan.
sopje
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Wo 26 Nov 2014, 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn dochter van 7 wil graag crayola airbrush en playmobil en een kidi zoom watch. Loomen heeft ze sinds de zomervakantie niet meer gedaan. Misschien iets van Lego friends of Skeelers of verkleedkleren of wat canvasdoeken om op te schilderen en wat verf. Een goocheldoos?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mlk1982
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Do 27 Nov 2014, 7:24    Onderwerp: Reageer met quote

Die airbrush wil Elise inderdaad ook, ik las op bol.com alleen geen goede recensie en de lokale speelgoedwinkel heeft hem steeds niet, krijgt hem niet binnen. Die kiddiewatch vind ik te duur, die vind ze idd leuk. Lego speelt ze niet mee, skeelers heeft ze. Verkleedkleren kan ook. Broer krijgt een DS (2e hands) en een garage. Andere broer een brandweerkazerne van v-tech en een klein duplo setje.

Ik zit nu te denken nog een grote doos kapla te kopen ( anders heeft ze er straks maar 120) en soort tamagotchi maar dan goedkoper.... wel iets boven budget maar alleen kapla gaat tranen opleveren want broers krijgen 'wel' 2 soorten speelgoed.

Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: