Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Opnieuw bezig

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
L word fan
Kiddo
Kiddo

BerichtGeplaatst: Di 25 Nov 2014, 8:31    Onderwerp: Opnieuw bezig Reageer met quote

Hoiii,

Ondanks dat we twee prachtige kindjes hebben die wij hebben mogen krijgen van een lieve donor zijn we nu bezig voor een derde kindje.

Druk aan het testen hier hahaha dat was wel weer even geleden het lijkt erop dat we deze week een zi gaan doen dus heel spannend hier.

De tijd tikt dus we hopen dat het nog een keer mag lukken. De wens is zo sterk en de meiden zien het ook helemaal zitten na lang twijfelen hebben we de knoop doorgehakt Erg blij

Groetjes Diana

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
L word fan
Kiddo
Kiddo

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec 2014, 20:42    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer hoor dat het wel 377 x gelezen wordt maar geen reacties Stout

Misschien kan iemand mij hier mee helpen.

Heeft iemand wel eens verschijnselen gehad tussen het moment dat het grote gebeuren was gedaan daarna je eisprong kwam en dan moeten wachten totdat je zwanger bent?

Groetjes Diana

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kato
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec 2014, 23:00    Onderwerp: Reageer met quote

Dit topic wordt volgens mij niet veel meer gelezen! Misschien een idee om bij de maandstoppers aan te sluiten?

Maar om antwoord te geven op he vraag; heel vaak van alles gevoeld en dan bleek er niets te zijn geweest en ook een aantal keer geen enkele aanwijzing en een positieve test in handen. Maar op een of andere manier heeft mij lichaam het misschien vaak mis gehad, mijn gevoel is vaak goed geweest!

Veel succes!!

Mama van 2 prachtige meisjes (2008 en 2010) en een dochtertje* met 16 weken zwangerschap (18 maart 2014)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: