Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Stuur jij dit jaar kerstkaartjes?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
klavertje4
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Zo 24 Nov 2013, 9:08    Onderwerp: Reageer met quote

je stuurt toch niet een kaartje om er een terug te krijgen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mamaMarije
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Zo 24 Nov 2013, 9:37    Onderwerp: Reageer met quote

klavertje4 schreef:

ben bang dat dat voor heel veel mensen wel geldt.
sinds wij zelf hebben aangegeven geen kaarten meervte sturen, maar wel de wensen via mail vaak gewoon met persoonlijke groet.....krijgen wij zelf ook amper meer, want....

Nu maakt het mij persoonlijk niet uit, maar voor wat hoort wat is ook toepasselijk op kerstwensen....
Naar boven
mlk1982
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov 2013, 2:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het voor wat hoort wat zo vervelend. Weet dat het wel zo is hoor.... Wij waren 2 jaar achter elkaar te laat met versturen, maar kregen dus ook geen kaartje van verschillende mensen.

Wat zo'n kaartje nou betekend.... Eigenlijk vrij weinig toch. Een fijne kerst wens je mensen zoiezo als je ze lief hebt of je het nou meld of niet tegen de mensen.

Hier in de groep gegooid en denk er toch echt over om geen kaartjes te sturen dit jaar. Geef het geld zoals cell zegt liever aan een goed doel. Maar mn man 'denkt er nog even over na' want er word toch verwacht, enz.

Het is alsof het zo'n verplichting is. Ik moet kaartjes sturen want..... Vervolgens kan de postnl het in ene allemaal weer niet aan komt post te laat, enz. Kan net zo goed iedereen de dag voor kerst bellen, ze een fijne kerst wensen en dat zou ik zelf persoonlijker vinden dan een kaartje dat we aan ze denken. Ik denk dat zelfs dat nog goedkoper zou zijn dan een kaartje met postzegel.

mlk1982
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov 2013, 2:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het voor wat hoort wat zo vervelend. Weet dat het wel zo is hoor.... Wij waren 2 jaar achter elkaar te laat met versturen, maar kregen dus ook geen kaartje van verschillende mensen.

Wat zo'n kaartje nou betekend.... Eigenlijk vrij weinig toch. Een fijne kerst wens je mensen zoiezo als je ze lief hebt of je het nou meld of niet tegen de mensen.

Hier in de groep gegooid en denk er toch echt over om geen kaartjes te sturen dit jaar. Geef het geld zoals cell zegt liever aan een goed doel. Maar mn man 'denkt er nog even over na' want er word toch verwacht, enz.

Het is alsof het zo'n verplichting is. Ik moet kaartjes sturen want..... Vervolgens kan de postnl het in ene allemaal weer niet aan komt post te laat, enz. Kan net zo goed iedereen de dag voor kerst bellen, ze een fijne kerst wensen en dat zou ik zelf persoonlijker vinden dan een kaartje dat we aan ze denken. Ik denk dat zelfs dat nog goedkoper zou zijn dan een kaartje met postzegel.

Pattycoat
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Zo 01 Dec 2013, 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stuur dit jaar geen kaarten. Ik heb geen contact met mijn familie en ik verwacht ook geen kaartjes vam amderem/

Wel koop ik een pakje kerstkaarten die getekend zijn door mijn oudste. Ze hebben tekeningen gemaakt op school en daar zijn kerstkaarten van gemaakt. Opbrengst is dan voor het jubileum van de school volgend jaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Clair
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Ma 02 Dec 2013, 9:40    Onderwerp: Reageer met quote

klavertje4 schreef:

Mij lijkt dat je er één stuurt omdat je iemand iets fijns toewenst, ongeacht of dat per post of digitaal is.

Ik vind het gewoon nog leuk om kerstkaarten te sturen, ik vind het leuk te ontvangen maar ik let niet zo goed op of iedereen die ik stuur er ook één terug stuurt.
En ik ga ook niet nasturen, als iemand mij stuurt die ik niet had gestuurt dan zal ik die op mijn lijstje voor jaar er op bij zetten als ik die persoon ook daadwerkelijk in mijn lijstje wil opnemen.
Maar ik ga niet dan alsnog één kaartje weg doen want ojee, anders voelt hij/zij zich gepasseerd.

Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec 2013, 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

Wij sturen dit jaar juist wél weer eens kerstkaartjes. Dit jaar bestaat voor ons vooral uit horror, en we wilden de mensen die ons zo enorm steunen bedanken met een persoonlijke boodschap. Naar ons idee kan dat niet via een digitale kerstgroet, dus voor dat handjevol échte dierbaren hebben we een kaartje op de post gedaan.

En eerlijk is eerlijk, wij kregen altijd wél kerstkaartjes van familie etc, en dat vond ik toch altijd wel net even iets bijzonderder dan een digitale kaart/groet. Het idee dat iemand een kaartje heeft gekocht en dat op de bus heeft gedaan voor ons... Nu ik er zo over nadenk, best wel stom dat wij dat zolang niet hebben willen doen voor anderen...Zenuwachtig

Zie hier, de ware Kerstgedachte Meneer Groen!
Nou, wie weet...is er weer een traditie in ere hersteld bij ons.
Naar boven
pearlie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec 2013, 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

Door omstandigheden laten wij de kaarten dit jaar schieten.. Dus maak iets moois en stuur via whatsapp, fb en mail.. Volgend jaar nieuwe kansen

Naar boven
mariska89
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec 2013, 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Heb er 60 (!!!) op de bus gedaan... Ben benieuwd van wie wij wat krijgen, maar verwacht er geen 60terug te krijgen. Hand Wel het laatste jaar dat ik familie van manlief wat stuur die ik in 3jr tijd nog nooit heb gezien.
Naar boven
knollie1
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec 2013, 20:24    Onderwerp: Reageer met quote

wij doen het niet.

ons gezin is compleet: wat een rijkdom
Naar boven
meisje1974
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 18 Dec 2013, 14:38    Onderwerp: Reageer met quote

klavertje4 schreef:

Zo werkt het wel hoor. Wij sturen al jaren geen kaartjes meer en krijgen elk jaar minder kaartjes. Ik kan niet met 100% zeggen dat dat de reden is, want tenslotte gaan ook andere mensen stoppen met kaartjes sturen i.v.m. de kosten en omdat ze het liever digitaal doen, maar desalniettemin valt het me wel op Meneer Groen
Overigens heb ik geen verwachting dat ik kaartjes krijg hoor. Ik vind het prima, wel of geen kaartje, mijn vrienden en familie zitten in mijn hart, daar kan een kaartje niks aan veranderen.

Sweet-Love
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 18 Dec 2013, 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

R. heeft kaartjes gegeven op school, en wij een paar gestuurd.
Aan voor ons belangrijke mensen, of ze iets terug sturen is een andere vraag.

Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: