Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Stuur jij dit jaar kerstkaartjes?
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cell
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 8:11    Onderwerp: Stuur jij dit jaar kerstkaartjes? Reageer met quote

Hier zojuist besloten van niet.. betaalden we vorig jaar nog 24 euro voor 60 kerstzegels en een huisagenda, dit jaar is dat bedrag maar liefst 33 euro! Van de zotte gewoon.. ik heb nog best wat kaartjes en ik denk dat we een aantal oudere mensen wel gewoon een kaartje sturen... maar de rest niet.

In plaats daarvan besloten om het "oude" bedrag van 24 euro over te maken aan stichting Semmy, een stichting die zich inzet voor onderzoek naar kinderen met hersenstam kanker.

Als post nl de zegels maar duur genoeg maakt, gaat vanzelf niemand meer kerstkaarten sturen.. 55 ct per zegel... niet te kort zeg.. Duim omlaag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
pearlie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 8:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga ze zelf weer ontwerpen en dan via albelli bestellen. Ik zet elk jaar ons brammetje op de foto. Dit jaar voor de laatste x alleen voor de kerstboom. Hopelijk lukt het en anders dan maar kaartjes bij de action. Kerstzegels heb ik nog wel liggen.

Naar boven
aapie
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 13:00    Onderwerp: Reageer met quote

Kerstkaarten, nee hoor. 9 van de 10 keer kreeg ik van de ander geen kaart terug. Dus ben ik er een jaar of 3 geleden mee gestopt.

Trotse mama van J.ason (03-01-2007) en D.ean(10-07-2010) en J.oshua (05-03-2012) En...
Naar boven
Marlous79
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 13:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hier nog in grote twijfel over de 'gewone' kerstkaarten.
Via een art journal forum doe ik mee met een kerstkaarten swap dus er komen er in ieder geval een aantal zeer creatieve mijn kant op Knipoog en ik stuur dus ook creatieve kerstkaarten uit.

Maar voor familie en vrienden twijfel ik.....
misschien een digitale zit ik nu te denken.

Naar boven
Jippie
KoK Diva
KoK Diva

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 13:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik doe het wel, het hoort er gewoon bij. Zo leuk om elke dag kaarten uit de brievenbus te vissen. Hier gaan ze voornamelijk naar familie, een paar collega's, vrienden en buren. Maar elk jaar wel schrikken hoeveel geld het kost! Verward Ik vind niks aan digitale kaarten of een wens via Facebook. Ik denk ook niet dat mijn oma van 91 dat zo kan waarderen, haha.
littlewonder
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 13:47    Onderwerp: Reageer met quote

Ik doe het nooit, vind het zo'n onzin. Krijg ze dus ook bijna niet, en het maakt me niks uit Knipoog
Dit jaar gaat het voor het eerst wel gebeuren, maar dan een groot deel via de mail, omdat het meteen de adreswijziging is. Dan combineer ik het maar meteen.

Naar boven
meisje1974
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

Ik doe er ook al jaren niks aan. Hoewel ik hou van kerst, heb ik niks me die kaartjes. Krijg er ook steeds minder, en dat maakt me niet uit Meneer Groen

Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 15:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ik doe het áltijd en met het liefst voor iedereen een persoonlijke wens/boodschap op het kaartje. Maar nét besloten om het dit jaar over te slaan in verband met wat financiele tegenvallers en de komst van ons derde kindje geeft ook extra kosten. Dus even hand op de knip, zeg maar.

Naar boven
mama_desiree
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

ik doe het wel.

ik bewaar de kaartjes die ik vorig jaar heb gekregen en die mensen krijgen ook een kaartje terug. bij mij blijft het vrij stabiel qua aantal kaartjes.

vind het altijd leuk om al die kaartjes weer te ontvangen en ze op te hangen. nog meer kerstgevoel.
prijzig is het wel, stuur ook nog een paar kaarten naar het buitenland. voor mijn (schoon)ouders, oma, broer en schoonzus doe ik een mooie luxe kaart, de rest gewoon een leuk kaartje.

Naar boven
ingelke
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 18:27    Onderwerp: Reageer met quote

mama_desiree schreef:
ik doe het wel.

ik bewaar de kaartjes die ik vorig jaar heb gekregen en die mensen krijgen ook een kaartje terug. bij mij blijft het vrij stabiel qua aantal kaartjes.

.

Dit doe ik nu dus ook.

Afgelopen jaar geen gestuurd en dan merk je dat veel mensen geen uit hun eigen sturen maar omdat ze er een van ons kregen stuurde ze er een terug.

Mijn stapeltje is heel veel minder geworden om te sturen, Erg blij

Naar boven
konijn
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Wo 20 Nov 2013, 21:23    Onderwerp: Re: Stuur jij dit jaar kerstkaartjes? Reageer met quote

Cell schreef:
Hier zojuist besloten van niet.. betaalden we vorig jaar nog 24 euro voor 60 kerstzegels en een huisagenda, dit jaar is dat bedrag maar liefst 33 euro! Van de zotte gewoon.. ik heb nog best wat kaartjes en ik denk dat we een aantal oudere mensen wel gewoon een kaartje sturen... maar de rest niet.

In plaats daarvan besloten om het "oude" bedrag van 24 euro over te maken aan stichting Semmy, een stichting die zich inzet voor onderzoek naar kinderen met hersenstam kanker.

Als post nl de zegels maar duur genoeg maakt, gaat vanzelf niemand meer kerstkaarten sturen.. 55 ct per zegel... niet te kort zeg.. Duim omlaag

stichting semmy gaat er blij mee zijn!!

hier ook geen kaartjes, vergeet et altijd! ben altijd te laat! Oeps

Naar boven
Nikita
Puber
Puber

Woonplaats: Mijn geliefde geboortestad in FRL en sinds jan. 2012 alleenstaand moeder van 2 kids.

BerichtGeplaatst: Do 21 Nov 2013, 10:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stuur wel altijd kaartjes, maar door de breuk met mijn ex is het aantal een stuk minder geworden, zijn familie valt al af Erg blij
Het waren er al niet veel, maar nu dus ms maar een stuk of 10 ofzo....echt alleen naar familie en ms een paar goede vrienden.

mamaMarije
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Do 21 Nov 2013, 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn er ook mee gestopt.
In eerste instantie vanuit milieu oogpunt en inmidde speelt het kostenaspect ook mee.
Kerstzegels hoorden ooit voordelig te zijn....maar zijn dit jaar al diurder als de gewone nogniet zo lang geleden.

Enige uitzondering maak ik voor mijn 2 oude tantes (nee geen oudtantes) die mailen niet, maar daar plak ik een gewone zegel op nog gekocht voor 50 cent Meneer Groen

De rest via mail of fb.
Voor mij zit denken aan en fijne dagen wensen niet in een stukje papier.
Naar boven
Clair
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Do 21 Nov 2013, 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stuur nog wel kaartjes.
Wel doe ik zoveel mogelijk kaartjes zelf bij mensen in de bus als ik in de buurt kom, geef ze eventueel mee aan mensen om uit te delen en de rest stuur ik op.
Ik probeer wel altijd een goede doelen kaart te gebruiken, of van unicef.

Maar zelf vind ik het ook leuk ze te ontvangen.
Heel veel mensen schakelen over naar e-cards maar dat vind ik langer aan niet zo leuk.

Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Vr 22 Nov 2013, 17:24    Onderwerp: Reageer met quote

Diegene die er eentje sturen,krijgen er ook eentje terug.
Verder zie ik wel,aangezien we vorig jaar ook maar 6 terug gehad hebben terwijl ik er wel 20 verstuurd had!
Dus word heel selectief. Knipoog
Verder doe ik kerstwensen via de sociale media(mail,facebook,twitter,kok,enz.).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: