Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Curettage zonder narcose
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 7:08    Onderwerp: Curettage zonder narcose Reageer met quote

Hai allemaal Ik zou graag ervaringen willen weten van een zuig curettage zonder narcose Knipoog narcose is niet echt een optie namelijk ik reageer daar heel heftig op .
Ronde 22/ sterretjes 1992 *mei 1995* 2003*okt 2011* febr 2012*Nu hopen op een plakkertje . 1ste iui 31-05 mislukt,2de IUI Gelukt !!! :echo niet goed Verdrietig * 04-9-2012:vlinder: vlindertje, eeneiige 2ling zwangerschap 1 baarmoeder ander buitenbaarmoederlijk op zeer zeldzame plek. overgangsgebied van de baarmoeder en de eileider MTX gehad en de rest moet slinken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 19:56    Onderwerp: Reageer met quote

76 keer gelezen en niemand een antwoord ?? jammer !!!

gaat toch niet door morgen een spoed curettage bloed was niet goed mag niet langer meer zo lopen Verdrietig

Ronde 22/ sterretjes 1992 *mei 1995* 2003*okt 2011* febr 2012*Nu hopen op een plakkertje . 1ste iui 31-05 mislukt,2de IUI Gelukt !!! :echo niet goed Verdrietig * 04-9-2012:vlinder: vlindertje, eeneiige 2ling zwangerschap 1 baarmoeder ander buitenbaarmoederlijk op zeer zeldzame plek. overgangsgebied van de baarmoeder en de eileider MTX gehad en de rest moet slinken
Naar boven
mamaMarije
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

Nathascha schreef:
76 keer gelezen en niemand een antwoord ?? jammer !!!

gaat toch niet door morgen een spoed curettage bloed was niet goed mag niet langer meer zo lopen Verdrietig

Was ook 1 van de lezers en niet reageerders.... maar ik ben onder narcose gecuretteerd.

Was nog nooit onder narcose geweest, was dus ook wel even 'bang' voor alles en of ik er niet op zou reageren (uiteindelijk wel op gereageerd met ontzettende uitslag all over en jeuken aaaarrgggh, maar vooruit).

Toch wou ik het niet bewust meemaken dat ons mini mensje van 10 weken (toen gestopt, kwamen er met 11 week zw.schap achter) weg gingen zuigen (alleen het idee al Verdrietig ).

Succes morgen knuffel .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je wel voor je antwoord ik heb zo de zenuwen niet normaal meer.
Het is geen makkelijk onderwerp had zo op een antwoord gehoopt haha maar ja nu doet dat er niet meer toe want die optie is nu dus niet meer .

heb ooit een gehad heel lang geleden denk wel 15 jaar Verdrietig

ben nu al op en dan moet ik morgen nog hahaha
hoop dat kort duurt ?

liefs

Naar boven
Mariiyelle
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 20:17    Onderwerp: Reageer met quote

lieve meid.. Ik heb er geen ervaringen mee maar wil je heel veel sterkte wensen! Kusje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
mamaMarije
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 20:28    Onderwerp: Reageer met quote

de curettage zelf zal nooit heel lang kunnen duren...
Want ik weet nog dat er 20 minuten zat tussen het laatste tijdstip dat ik op de OK op de klok zag en toen ik weer wakker werd op de verkoever kamer.

Even gerekend dat ze zonder narcose daar geen tijd aan kwijt zijn, maar wel wat extra tijd om jou op je gemak te stellen en te houden... zou ik zeggen een minuut of 15, zoiets?

knuffel
Naar boven
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 20:30    Onderwerp: Reageer met quote

ow dat valt wel mee dank je wel Kusje Kusje Kusje Kusje ff kort slaapje dus hihi
Naar boven
mamaMarije
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 20:33    Onderwerp: Reageer met quote

maar je moet nu wel onder narcose begrijp ik dan?
Naar boven
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

ja nu we omdat er spoed bij is en er te veel in zit en dat het beter was voor me zeiden ze echt ze maken je helemaal gek daar Verdrietig
Naar boven
mamaMarije
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

Nathascha schreef:
ja nu we omdat er spoed bij is en er te veel in zit en dat het beter was voor me zeiden ze echt ze maken je helemaal gek daar Verdrietig

Hoe spoed is spoed dan als het tot morgen kan wachten?
Heb jij natuurlijk niks aan, maar ik denk dan... wat maakt het dan uit of je wel of niet onder narcose gaat?

Nou ja, je hebt ook wel wat anders aan je hoofd dan hier nog over uit te zoeken etc.

Weet niet hoe je reageert op narcose, maar hopelijk valt het mee voor je.
Naar boven
Noémi
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 21:22    Onderwerp: Reageer met quote

Eventueel met een spinale prik (zoals een ruggenprik, maar met een dunner spuitje dat in en uit gaat (wordt ook gegeven bij een ks)).
Dat heb ik gekregen toen ik van ons ventje vlindertje (16 weken zwanger) ben bevallen en de placenta niet wilde komen.

Quincy Megan vlindertje
Naar boven
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 21:42    Onderwerp: Reageer met quote

mamamarije dat dacht ik dus ook dat zei ik ook en toen zeiden ze is niet meer verantwoord om je nog langer zo te laten lopen ( verlies al 2 weken bloed ) en de bloed uitslag niet goed dus Verdrietig

een epuderaal mag ik niet meer wegens eds heb ik wel gehad maar hoorde achteraf dat echt gevaarlijk is Verdrietig

erg misselijk als ik uit narcose kom en medicatie helpt niet me zus heeft het ook en die zei me dat ik moet eisen voor de narcose iets voor tijdens en erna ! dan moet het redelijk helpen bij haar wel dus dat gaan we maar doen

Naar boven
Noémi
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt 2012, 22:10    Onderwerp: Reageer met quote

En een roesje met lachgas?

Hoop dat het morgen allemaal meevalt.
Veel sterkte knuffel

Quincy Megan vlindertje
Naar boven
Smurf78
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Do 04 Okt 2012, 7:23    Onderwerp: Reageer met quote

Meid, heel veel sterkte vandaag. Ik heb gelukkig geen ervaring met curretage of narcose. Alleen een roesje.
Hoop voor je dat het meevalt en dat je niet al te ziek wordt van de narcose.

knuffel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
K1TT3N
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Do 04 Okt 2012, 7:45    Onderwerp: Reageer met quote

Heel veel sterkte vandaag meis...

Heb alleen ervaring met een curetage onder narcose... maar goed als ze nu inderdaad er toch voor gekozen hebben om je onder narcose te brengen, dan zou ik wel iets tegen de misselijkheid eisen.

Ik zal aan je denken. knuffel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5

Ga naar: