Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
zwanger worden na een ma of mk deel 6
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kimmie1976
Moderator
Moderator

Woonplaats: Nw-Vennep Kinderen: Valentijn, Jonathan en Annelotte. Woon samen met: hun papa Tim

BerichtGeplaatst: Za 14 Jul 2012, 23:36    Onderwerp: zwanger worden na een ma of mk deel 6 Reageer met quote

Helaas weer een nieuw deeltje Verdrietig Maar ik hoop dat het wel weer een deeltje wordt waarin iedereen zich goed gesteund zal kunnen voelen in haar verdriet knuffel knuffel knuffel En vooral hoop ik dat er ook veel positief nieuws te melden zal zijn, want daar gaan we toch allemaal voor Bidden Bidden

Dikke knuffel knuffel en veel Bidden Bidden

Annelotte 25-12-2011
33,2 weken 41cm-2140 gram
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jul 2012, 0:11    Onderwerp: Reageer met quote

Meld

Kimmie dank je wel meid ..... Dat hoop ik ook zeker voor vele die hier nog zijn en zo veel ongeluk hebben Verdrietig

Ronde 22/ sterretjes 1992 *mei 1995* 2003*okt 2011* febr 2012*Nu hopen op een plakkertje . 1ste iui 31-05 mislukt,2de IUI Gelukt !!! :echo niet goed Verdrietig * 04-9-2012:vlinder: vlindertje, eeneiige 2ling zwangerschap 1 baarmoeder ander buitenbaarmoederlijk op zeer zeldzame plek. overgangsgebied van de baarmoeder en de eileider MTX gehad en de rest moet slinken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
DreamGirl1984
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jul 2012, 0:12    Onderwerp: Reageer met quote

@kimmie bedankt voor t openen van t nieuwe deeltje. wat fijn dat t zo goed gaat met jou en je mooie gezinnetje.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kimmie1976
Moderator
Moderator

Woonplaats: Nw-Vennep Kinderen: Valentijn, Jonathan en Annelotte. Woon samen met: hun papa Tim

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jul 2012, 0:13    Onderwerp: Reageer met quote

"Graag" gedaan meiden Kusje Kusje

En dankjewel DreamGirl1984 Kusje Kusje Kusje

Annelotte 25-12-2011
33,2 weken 41cm-2140 gram
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Rebecca*
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jul 2012, 3:01    Onderwerp: Reageer met quote

Meld.

Natas ~ Weer niet gelukt? Huilen Maar bruin verlies hoeft nog niet per se te betekenen dat het echt niet gelukt is toch? Ik duim toch nog even verder voor je Duim omhoog

RainbowR1
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Zo 15 Jul 2012, 8:52    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je Kimmie! Fijn dat je kleine het goed doet!
Natas, ik blijf ook nog duimen samen met Rebecca!

Naar boven
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Do 19 Jul 2012, 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ha meiden ongi is goed doorgekomen helaas op naar ronde 22 alweer Erg gemeen Erg gemeen Erg gemeen Erg gemeen Erg gemeen Erg gemeen Erg gemeen vandaga eerste prik puregon weer woensdag eerste echo Glimlach Hopen op meer geluk deze maand
Ronde 22/ sterretjes 1992 *mei 1995* 2003*okt 2011* febr 2012*Nu hopen op een plakkertje . 1ste iui 31-05 mislukt,2de IUI Gelukt !!! :echo niet goed Verdrietig * 04-9-2012:vlinder: vlindertje, eeneiige 2ling zwangerschap 1 baarmoeder ander buitenbaarmoederlijk op zeer zeldzame plek. overgangsgebied van de baarmoeder en de eileider MTX gehad en de rest moet slinken
Naar boven
DreamGirl1984
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Do 19 Jul 2012, 23:47    Onderwerp: Reageer met quote

hoe is t met jullie meiden?

Spoiler:

ik wil even een geheimpje met jullie delen maar ssssttt niet door vertellen...de 2e reden dat we even pauzeren met voor een kindje gaan is dat we volgend jaar gaan trouwen Verliefd Stil! Stil! dus ssst

hier gaat t wel goed druk met allemaal extra werkhuisjes omdat er veel collega's op vakantie zijn.

RainbowR1
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul 2012, 6:57    Onderwerp: Reageer met quote

Spoiler:

Gefeliciteerd dg! Wat een fantastisch nieuws! Lukt het een beetje met de voorbereidingen?

Natas, balen! knuffel Ik blijf iig hier voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn en een plakkertje is Bidden

Ik ga een weekendje weg naar eurodisney. Als zwangere mag ik bijna nergens in (ik ben dol op achtbanen), maar dan kan ik mooi Sean gezelschap houden!

Naar boven
DreamGirl1984
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul 2012, 9:22    Onderwerp: Reageer met quote

@natas he getver dikke knuffel voor jou. nu snel een plakkertje! knuff

@rainbow wat leuk disney land sean zal zn ogen uit kijken denk ik.

Spoiler:

we zijn net begonnen met plannen door overal offertes te vragen, enige wat we al zeker weten is dat we hier in t stadhuis gaan trouwen

RainbowR1
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul 2012, 9:44    Onderwerp: Reageer met quote

Spoiler:

Ik had dat jaar wel nodig hoor om mijn bruiloft te plannen! Ik geloof dat toen we eenmaal een datum hadden we gelijk een optie namen voor die datum in het stadhuis. Ik vond het allemaal wel veel geregel (ml keurde dingen goed, maar zag door de bomen het bos niet meer, dus ik legde hem telkens een paar opties voor waaruit hij kon kiezen), maar ik zou de voorbereidingen niet hebben willen missen! Toppunt was natuurlijk het uitkiezen van mijn jurk! Verliefd Succes en houd ons op de hoogte!

Naar boven
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul 2012, 10:28    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemorgen dames

dank je wel maar ik heb er geen geloof meer :(in nu elke maand dat niet lukt voel ik dat het gewoon weg niet meer weg gelegd is voor ons . tja leeftijd speelt nu echt een rol Verdrietig Ik geef nog niet op hoor maar zie de realiteit wel helder in , als jullie mijn snappen hahahaha . Ik ga zeker door tot het niet meer kan want zo ben ik wel en stiekem hoop ik natuurlijk elke keer dat een wonder mag geschieden voor ons nog een keer

DG gefeliciteerd spannend allemaal hoe oud ben je eigenlijk ? toen ik ging trouwen das al echt ff terug is al weer een tijd geleden zucht de tijd gaat snel 22 jaar Tong uitsteken hahaha

mijn eerste prik zit er op dus we wachten weer tot woensdag kijken hoe het gaat Tong uitsteken

Naar boven
DreamGirl1984
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul 2012, 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

@natas snappen doe ik je zeker. het is moeilijk maar verlies de hoop niet.

ik ben 28 jr Knipoog

RainbowR1
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul 2012, 13:46    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie leeftijd om te trouwen! Ik was destijds 29 toen ik ging trouwen. Erg blij Nu 33 met 1 peuter en een zusje op komst Knipoog

Natascha heb respect voor jou! Lijkt me moeilijk telkens weer teleurgesteld te zijn. We hopen gewoon met z'n allen op een wondertje! Kusje

Naar boven
Nathascha
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Do 26 Jul 2012, 15:08    Onderwerp: Reageer met quote

RB dank je wel ja de teleurstelling is ook elke keer echt niet leuk maar brengt me ook terug naar de realiteit hoe graag ik deze wil ontkennen haha

we zijn inmiddels weer bezig met prikken 75 eenheden morgen voor de 2de FM hopen dat deze maand wat beter zal verlopen dan de vorige Glimlach

hoe is met de rest van de dames ??

liefs

Naar boven
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 1 van 31

Ga naar: