Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Lichtgeel eendje van Dirkje Babywear gezocht

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt???
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mekkie
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan 2012, 13:38    Onderwerp: Lichtgeel eendje van Dirkje Babywear gezocht Reageer met quote

Mijn dochter is haar lievelingsknuffel kwijt, een heel lichtgeel knuffellapje van Dirkje Babywear. Het is een eendje (lapje met kopje met eendenbekje erop).

Wie o wie heeft er eentje over of weet waar ik er nog eentje kan kopen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rhiannon
KoK Diva
KoK Diva

BerichtGeplaatst: Za 11 Feb 2012, 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ow jemig ik weet dat zoonlief hier een tijdje mee geknuffeld heeft en dat ik er ook een reserve voor zocht. In de winkel vertelden ze me dat deze niet meer gemaakt werden. Geschokt Hij is dan ook over op de labellapjes maar ik heb nog 1 eendje liggen voor je als je die wilt hebben voor je meisje. PB me maar want ik vergeet vast (met dank aan de dementie) dat ik hier gepost heb. Kusje
Mekkie
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Zo 12 Feb 2012, 22:11    Onderwerp: Reageer met quote

oooh helemaal super, ik ga je ff een pb'tje sturen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt??? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: