Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
.....

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Huiskamer
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
~Marion~
KoK Diva
KoK Diva

BerichtGeplaatst: Di 27 Jun 2017, 22:53    Onderwerp: ..... Reageer met quote

Wat een mooie tijden hier gehad...

Zo scrollend door oude topics moet ik denken aan een verlaten stad... Ik herken nog zoveel namen... Elk topic was een kamer vol leven. Vol lief en leed. Wat jammer toch...

Dag kok....

fiep klophout
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Zo 02 Jul 2017, 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Wat bizar he. Fascinerend en een beetje luguber tegelijkertijd. Welke ramp heeft zich hier voltrokken? Was het a la fukushima? Een vulkaanuitbarsting? Tsunami?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
meisje1974
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Do 20 Jul 2017, 12:30    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, inderdaad. van de ene op de andere dag was het over.
mlk1982
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Ma 14 Aug 2017, 9:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ook ik dacht in ene aan KOK.... alles hier meegelezen in de periode van 2006/2010 ongeveer. En nu lijkt het alsof je rondloopt in een lege ruimte die ooit bewoond was. Wel leuk weer wat namen toch terug te zien komen..... Fiep hoe gaat het met jouw kinderen bijvoorbeeld?
Odelien
Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Wo 23 Aug 2017, 10:59    Onderwerp: Iemand die wil meekletsen? Reageer met quote

Ik had gehoopt om op dit forum lekker wat te kletsen over het aanstaande moederschap. Mijn tweeling is nu bijna drie en begin januari verwacht ik mijn derde kindje. Jammer genoeg vind ik hier heel wat oude berichten terug. Zijn er überhaupt aanstaande moeders die nog actief zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Huiskamer Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: