Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Zijn er mee die dit raar vinden?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Leeftijdscategorie Basisschool (groep 3 & 4)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lucky80
Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Di 01 Nov 2016, 20:35    Onderwerp: Zijn er mee die dit raar vinden? Reageer met quote

De vader van mijn kinderen en ik zijn in scheiding. Lang verhaal, waar ik jullie niet mee wil vermoeien maar ik bleek getrouwd met een enorm narcistische persoonlijkheid.
Nu hoor ik van mijn dochter van 7 dat zij bij papa in bed geslapen heeft, op zich geen rp, maar waar ik wel veel moeite mee heb, is dat hij dan naakt is.
Nu krijg ik te horen dat ik niet spoor omdat ik hem heb verzocht om de volgende keer wat aan te trekken. Maar ben ik nou zo raar dat ik dat geen prettig idee vind?
Ben heel benieuwd hoe anderen daar over denken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Smurf78
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Wo 02 Nov 2016, 21:11    Onderwerp: Reageer met quote

Een keer in het bed slapen bij je vader of moeder zie ik niet direct een probleem. Persoonlijk zou ik wel moeite hebben met de situatie die jij schetst. Helemaal niet vreemd dus dat je hier iets van hebt gezegd! Sommige dingen kunnen op een gegeven moment niet meer...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
meisje1974
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Ma 14 Nov 2016, 23:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie er eigenlijk geen kwaad in. Wij slapen ook naakt en onze dochter kruipt regelmatig tussen ons in. Ze slaapt ook in haar blote bibs. Ze is 6.
Kwakje
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Do 26 Jan 2017, 9:12    Onderwerp: Reageer met quote

Het is al een poosje geleden dat je dit schrijft.

En ik snap/begrijp je wel.

Geen idee hoe je verstandshouding is met je ex partner? Maar ik zou het wel gewoon bespreekbaar maken.

Wel een lastig dingetje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Leeftijdscategorie Basisschool (groep 3 & 4) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: