Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Haasje van Lief?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt???
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rhiannon
KoK Diva
KoK Diva

BerichtGeplaatst: Di 08 Nov 2016, 17:30    Onderwerp: Haasje van Lief? Reageer met quote

Is er iemand nog in het bezit van een blauw haasje van Lief? Een klein zakformaat plat haasje en ik weet zelf niet eens meer hoe wij eraan zijn gekomen. Mijn oudste gaat door een wat moeilijke periode en is hem ergens kwijtgeraakt en mist zijn haasje.
Hoor heeeel graag of iemand me kan helpen, mag ook via een webwinkel oid die suggesties graag per pb ivm commercieel gebeuren Bedankt alvast!

Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt??? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: