Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
wintersport advies met kleine kids gevraagd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
maria77
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Di 28 Jun 2016, 22:01    Onderwerp: wintersport advies met kleine kids gevraagd Reageer met quote

Met de voorjaarsvakantie willen wij gaan skieen met onze 3 kids (dan 3, 5, 8 jaar). Mijn man en ik zijn gevorderde skieers, maar deze vakantie is vooral voor de kids bedoeld waarbij we de oudste 2 in een skiklas voor het eerst willen laten lessen. Bij voorkeur een nederlandse leraar!
Hebben jullie tips voor een skigebied wat leuk en geschikt is voor kinderen die beginnen? Liefst hebben we een hotel of appartement vlakbij de piste/lift dat ook leuk is voor kleine kinderen (bijv speelruimte, evt zwembad).
Het skigebied hoeft echt niet groot te zijn; eerder wat klein zodat het niet te druk is op de pisten.

Ik hoor graag jullie advies!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> De keukentafel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: