Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Advies over hoeveelheid voeding

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Flesvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
maria77
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Za 05 Apr 2014, 18:18    Onderwerp: Advies over hoeveelheid voeding Reageer met quote

Onze jongste is nogal hongerig aangelegd Knipoog
Hij drinkt nu nog6 voedingen, om de 4 uur ongeveer.
Rond 6.30, 10.00u, 14.00u, 18.00u, 22.00u, rond 2-3uur
In totaal komt hij aan ruim 1 liter.
Ik weet dat er gezegd wordt dat 1 liter de Max zou zijn. Hij gaat hier denk ik net over heen.
Ik vraag me af hoe dit voor Andere kindjes van zijn leeftijd gaat en of ik eea moet veranderen. Hij groeit prima. Gebruikt speentje nr 2 en ook een gewone speen
Mijn zoontje is nu bijna 2.5 maand

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sopje
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Za 05 Apr 2014, 18:40    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe veel krijgt hij en hoe lang doet hij erover? Mijn dochter was ook erg hongerig en snel Ik geloof dat we met haar vrij lang een 1 speen hebben gehad 1 liter is wel de max maar je mag geloof ik wel wat meer water in het flesje doen.. Of anders voeding voor hongerige babys.

Naar boven
maria77
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Za 05 Apr 2014, 19:45    Onderwerp: Reageer met quote

Hij doet ongeveer 10-15 min over een fles, dus dat leek me eigenlijk wel prima. Hij krijgt verder hypoallergeen omdat mijn oudste enorme voedselallergie had. Ik durf hierom niet zo snel over te stappen op andere voeding. Eigenlijk krijgt hij pas sinds 2 wk flesvoeding omdat ik tot die tijd borstvoeding heb gegeven.
Speen nr 1 kan ik natuurlijk wel proberen, maar op zich krijgt hij ook al zijn gewone speen om te rekken voor de voedingen. Hij heeft die speen ook veel in overdag dus eigenlijk lijkt me dat er dan voldoende wordt voorzien in zuigbehoefte Denken

Naar boven
Marlous79
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Zo 06 Apr 2014, 19:56    Onderwerp: Reageer met quote

Hypoallergeen is licht verteerbaar, lichter dan gewone flesvoeding, dus waarschijnlijk heeft hij daar niet genoeg aan.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Flesvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: