Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Herkenbaar; moéten poepen bij het plassen?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zindelijk worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ellisss
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Do 31 Jan 2013, 21:27    Onderwerp: Herkenbaar; moéten poepen bij het plassen? Reageer met quote

Onze zoon is al een tijdje zindelijk, maar ik vind het zo raar dat hij altijd wil poepen als hij gaat plassen. Het drukt zich helemaal wild Denken Erg blij en vaak komt er alleluja dan een miniscuul klein drolletje. En vervolgens gaat hij staan, draait zich om en bukt hij zich. 'Zo mamma, jij moet mij afvegen'. Dus... Zenuwachtig

Sinds kort weet ik als hij tijdens het eten moet plassen, dan zeg ik 'snel dan, en alleen plassen hè, niet poepen!' En dat werkt Dom! !
Het gewoon uitleggen dat het niet nodig is om telkens te poepen bij het plassen, heb ik uiteraard al tig keer gedaan.

Herkenbaar? Of tips?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sweet-Love
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Za 16 Feb 2013, 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

Nee eigenlijk niet herkenbaar, misschien omdat R. eerst plas zindelijk was en nog poepte in een luier.
Happy mommy
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Wo 29 Mei 2013, 14:34    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje laat.... maar hier is het herkenbaar. Elke keer zit ze zich de blubbers te persen op een ieniemienie keuteltje. Ik heb haar nu een paar keer gezegd dat het helemaal niet zo hoort en dat je ook een paar keer per dag moet plassen zonder een drolletje.

Maar ze vind het geloof ik een stuk echter als het wc verhaaltje "compleet" is zeg maar.....

Gaat vast weer van zelf over.... daar maak ik me niet druk over.

miro
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Vr 07 Mrt 2014, 17:15    Onderwerp: Reageer met quote

Even omhoog.

Hier ook een meisje dat niet van de wc af wil komen tot er gepoept is.
Als ik vraag: ben je klaar? Dan zegt ze: nee ik wil poepen! (dus willen niet moeten)
Ik heb geen zin om telkens zo lang te wachten (want vaak komt er niks)
En als ik zeg: roep maar als je klaar bent, dan gaat ze met wc papier spelen of met de wcborstel Misselijk
Dus toezicht is wel nodig.

En als ik haar dan toch van de wc af til, dan is het een groot drama. Enige wat dan een beetje helpt is afleiden. (zullen we... gaan doen? ga je mee naar ...?)

Was het bij jullie kindjes een fase?
Iemand tips hoe hier toch een beetje in te sturen?
We hebben al vaker gezegd dat je ook alleen kunt plassen zonder te poepen.
Maar niets helpt tot nu toe.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zindelijk worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: