Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Rare menstruatie

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
missmelody
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Wo 25 Sep 2013, 12:46    Onderwerp: Rare menstruatie Reageer met quote

Hallo,

Ik heb een regelmatige menstruatie.
Nu kwam het dit keer 2 dagen later dan normaal, ok kan gebeuren.

Nu ben ik maandagmiddag ongesteld geworden. Dinsdagmiddag was het al een heel stuk minder, en nu is het zo goed als over.
Ik ben dus in totaal ongeveer 2 dagen ongesteld geweest.
Ik verloor wel stolsels zoals bij een normale menstruatie.

Normaal gesproken ben ik in totaal een week ongesteld, dan is het helemaal over.

Nu vraag ik mij af hoe het kan zijn dat ik ineens zo kort ongesteld ben geweest..... Hoe kan je menstruatie ineens zo anders zijn dan normaal?
Heeft er iemand een idee?

Alvast bedankt!

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jippie
KoK Diva
KoK Diva

BerichtGeplaatst: Wo 25 Sep 2013, 19:20    Onderwerp: Reageer met quote

Dat kan voorkomen. Heeft allemaal met hormonen te maken. Je cyclus en menstruatie hoeven niet altijd precies hetzelfde te zijn.
Soms verandert het ineens, een reden is daar niet echt voor te geven. Ik zou me er niet al te druk om maken, hoor.

Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: