Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Wie gaat er binnenkort voor een vierde kindje? Deel 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Iuno
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Zo 02 Jun 2013, 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd Ilse! Verliefd
Marda
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Ma 03 Jun 2013, 10:39    Onderwerp: Reageer met quote

Ilse gefeliciteerd, welkom bij de club van 4 Meneer Groen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ilse78
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Ma 03 Jun 2013, 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

Marda schreef:
Ilse gefeliciteerd, welkom bij de club van 4 Meneer Groen

Dank je. Verliefd

Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Ma 03 Jun 2013, 11:22    Onderwerp: Reageer met quote

Zullen moeten uitkijken naar een grotere auto Meneer Groen
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Ma 03 Jun 2013, 13:50    Onderwerp: Reageer met quote

Oeh, laat mij ook even weten waar jullie voor gaan, ik ben ook op zoek maar zie door de bomen het bos niet meer..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Broekie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Ma 10 Jun 2013, 11:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ilse Gefeliciteerd!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
sassie1980
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Za 03 Aug 2013, 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

BIB Verliefd

Broekie, ook alweer 32 weken, hoe gaat het met jou?

Iuno en WoLa, hoe gaat het met jullie 4e kindjes?

Broekie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Za 03 Aug 2013, 13:29    Onderwerp: Reageer met quote

Wauw Sassie, je eerste bib! Daar moet ik nog 5 weken voor wachten. Erg blij

Ik voel me wel redelijk goed. Alleen met het hele warme weer doet al snel m'n hele lijf zeer, maar zoals vandaag... Heerlijk!
Merk dat lange stukken lopen en fietsen wat moeilijker wordt ivm m'n bekken, maar dat is nog goed te doen.

Ben wel echt aan het aftellen. Ik verheug me zo op onze kleine... Eindelijk compleet. Erg blij Verliefd

Naar boven
WoLa
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Za 03 Aug 2013, 19:08    Onderwerp: Reageer met quote

Wauw Sassie en Broekie, wat zijn jullie alweer ver! En zelfs al de eerste BIB Dansen Hoe gaat het tot nu toe, hoe zijn jullie zwangerschappen en voorbereidingen? Hebben de andere kids er zin in?

Hier:
Bas is een heerlijk mannetje. Altijd vrolijk, lacht altijd, drinkt als een bezetene haha! En daar is zijn gewicht ook naar, ik schat tussen de 9 en 9,5 kilo (hij is 6 maand) Nog steeds BV en sinds twee weken fruit en groenten aan het proberen. Hij vindt het meeste erg lekker! Zijn broers zijn erg gek op hem en kunnen niet wachten tot ze hem ook mogen voeren. Maar dat mag pas als Bas een beetje netjes kan eten en goed kan slikken Knipoog

Deze foto is van de vakantie, we zijn net een week terug:

Broekie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Zo 04 Aug 2013, 11:17    Onderwerp: Reageer met quote

WoLa, wat een heerlijk klein beertje! Verliefd Geweldige foto van jullie! Je straalt ook echt met je kleine man! Lekkere vakantie gehad?

Hier verloopt de zwangerschap op zichzelf wel goed, maar omliggende dingen zijn wat minder. Erg blij Ach... heb ik niet in de hand, dus kan er weinig aan veranderen. Glimlach

We zijn nu druk bezig in de babykamer, hopelijk komt die vandaag nog af, maar dat betwijfel ik nog een beetje. Oeps Lachen
Moet een koof geplaatst worden en die moet ook nog geschilderd worden, dus zal mij benieuwen. Erg blij

Gisteren is hubbie met een vriend druk bezig geweest in de tuin met het opvullen van een enorm gat, ze zijn tot op de helft gekomen met betegelen en ik ben trots op ze! Erg blij

De andere kids vinden het super dat er nog een broertje bij komt. Erg blij
De oudste twee vragen regelmatig hoe lang het nog kan duren. Lachen
Vanmorgen vroeg de oudste nog; Mam, wanneer mag de baby geboren worden dat hij gezond is enzo?
Over 5 weken... Oh dat is al best snel!
Maar het kan ook nog wel 10 weken duren, dus verheug je maar nergens op. Dat begrijpen de oudste twee gelukkig wel.

Met de jongste zijn we druk aan het oefenen in haar peuterbedje. Ze heeft nu 2 nachten in haar 'grote meisjes bed' geslapen. Erg blij
Eerste keer wilde ze toch liever nog in het ledikantje. Lachen
Kwestie van wennen. Knipoog

Nog 2 weken zomervakantie... en dan gaan de grote weer lekker naar school... weer terug in het ritme! Ben ik ook wel weer blij om, al moet ik zeggen dat het deze vakantie super goed is gegaan. Erg blij

Naar boven
Iuno
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Di 06 Aug 2013, 0:08    Onderwerp: Reageer met quote

Gaat idd hard met Sassie en Broekie, zeg! Verrast Duim omhoog

Houd het verder kort, want is nog steeds zo'n beetje complete chaos hier (zal ook nog wel aardig poosje zo blijven vrees ik). Zijn inmiddels helemaal officieel over naar ons nieuwe adres, maar niets is al echt af binnen (van meubels nog niet allemaal op hun plaats tot alles moet nog gedaan worden) en buiten zitten we momenteel achter met een net omgegraven tuin en voor de bouwtroep van m'n zwager en schoonzus - schiet dus allemaal niet echt op (ook niet omdat hub afgelopen weekend dus op zijn 3 vrije dagen z'n broer heeft meegeholpen met z'n 70m˛ aanbouw). Kinderen hebben het ondanks de chaos gelukkig wel reuze naar hun zin. Hier nog een week of 4 vakantie. Aan de ene kant wel lekker (hoeven we nog niet zo vroeg op), maar aan de andere kant zal wat meer regelmaat ook wel weer eens lekker zijn...

@ WoLa
Wow! Wat een zwaargewicht zeg! Geschokt Je geeft zeker slagroom ipv melk. Lachen J. is bijna 8 maanden en zal nu zo'n 6,5kg wegen. Als ze dit lijntje blijft volgen, zal ze denk ik net als d'r jongste broer rond de 2 jaar zo'n 9kg wegen. Cool

Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32
Pagina 32 van 32

Ga naar: