Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Vanaf wanneer voorraad opbouwen?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Borstvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Ma 22 Jul 2013, 7:34    Onderwerp: Vanaf wanneer voorraad opbouwen? Reageer met quote

Over twee maanden ga ik weer aan het werk.
Vanaf wanneer is het handig te beginnen met een voorraadje op te bouwen daarvoor?
Ik vraag me af .... Als ik daar nu al mee begin, is de melksamenstelling dan tegen die tijd niet weer veranderd?

Gezien onze vakantie (en dan ga ik de kolf het liefst niet meenemen) wilde ik alvast een plan maken daarvoor

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
D.
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Di 23 Jul 2013, 16:21    Onderwerp: Reageer met quote

Je melksamenstelling verandert wel iets, maar het is niet zo dat wat je nu kolft over twee maanden niet goed genoeg aansluit op zijn behoeftes. De lk zei tegen mij dat moedermelk van een half jaar geleden ook nog voldoet (ik stelde haar dezelfde vraag). Doordat L. prematuur was en hij minder dronk dan ik kolfde heb ik vanaf de eerste dag mijn vriezer vol gegooid. Inclusief datum, dus de oudste melk krijgt hij het eerst.

Ik weet niet hoe veel voorraad je nodig hebt, maar ik zou wel vast gaan beginnen Glimlach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Do 25 Jul 2013, 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

Oké! Bedankt. Ik ga dan alvast maar beginnen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Borstvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: