Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
afbouwen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Borstvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Willy
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Ma 10 Jun 2013, 11:48    Onderwerp: afbouwen Reageer met quote

Ons meisje is vandaag 6 maanden Verliefd .
Ik heb voor haar 6 maanden lang melk gekolfd (live voeden ging niet) en vind het nu wel mooi geweest.
Daarbij is mijn elektrische kolf afgelopen week overleden (motortje kapot) en ben ik nu met een handkolf aan de slag.
Ik probeer steeds minder te kolven per keer (ik kolf 2x per dag), maar de stuwing blijft. En echt veel minder gaan kolven lukt/kan ook niet omdat ik dan met harde plekken blijf zitten en bang ben voor een bo. Ik kolf nu 270 cc per keer.

Wie heeft er een goede tip om (snel) af te bouwen? Over 6 weken gaan we met vakantie en dan wil ik er zeker van af zijn.

Bedankt!

Yvonne Z.
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Ma 10 Jun 2013, 19:29    Onderwerp: Reageer met quote

Allereerst: petje af voor het feit dat je inmiddels zes maanden fulltime voor je kindje hebt gekolfd Duim omhoog
Op bv.com is het volgende artikel te vinden over afbouwen door middel van kolven: klik. Kun je daar verder mee?
Onderaan kun je doorlinken naar verwante artikelen.

Succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Willy
Kletstante
Kletstante

BerichtGeplaatst: Di 11 Jun 2013, 9:21    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt!
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Borstvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: