Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Stoppen met de pil - bijwerkingen?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Noekie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Di 31 Jul 2012, 20:17    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is ook een goed voornemen Glimlach Daar ben ik 2, of is het alweer 3? jaar geleden mee gestopt Glimlach Al was ik nooit echt verslaafd, kon van een pakje per dag, naar een paar weken niet roken gaan zonder problemen.

Ik wil eerst nog verder afvallen, nog zo'n 20 kilo eigenlijk. Planning is rond april er echt voor te gaan Glimlach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
P_u_k
Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Di 31 Jul 2012, 20:33    Onderwerp: Reageer met quote

zie 't in je onderschrift: wauw! Duim omhoog goed zeg! Word dat dan jullie eerste?
Wij hebben afgesproken om samen te gaan stoppen met dat gerook en dan stop ik ook vast met de pil,; ik las veel verschillende berichten over hoe lang het duurt voor het weer op gang komt allemaal..maar ik lees ook dat mensen minder last hebben van moodswings enzo, dat zou sowieso al heel fijn zijn Dansen (mocht het nou niet helpen dan kan ik mogelijk concluderen dat ik gewoon dramaqueen van mezelf ben ahum Lachen )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Noekie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Di 31 Jul 2012, 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, heb hier ook wel moodswing, ben benieuwd of dat verandert Glimlach

Wordt onze 1e inderdaad. Over 15 kg gaat mn vriend me ten huwelijk vragen heeft ie beloofd en daarna dan voor 1e kindje Glimlach Ik wil er 4, dus moeten nu wel eens beginnen haha

Naar boven
P_u_k
Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Di 31 Jul 2012, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

hier ook de 1e..
Wauw, nogmaals ik vind het echt knap dat je zoveel al bent afgevallen, dat zal vast niet makkelijk zijn. Glimlach en ook nog een huwelijk in 't vooruitzicht, spannend allemaal Erg blij
Naar boven
Noekie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Di 31 Jul 2012, 20:57    Onderwerp: Reageer met quote

Mja, maar moet nog 20 eraf Knipoog Sinds mijn zwaarst ooit is er 34 af nu. Voor een gezond gewicht moet er nu nog 30 af, maar met 15-20 ben ik tevreden! Dan ben ik redelijk normaal van formaat zeg maar haha

Naar boven
Johanne
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Vr 03 Aug 2012, 9:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik slik de pil nog maar vanaf februari dit jaar, en ein oktober zijn ze op, dus ga ik vast stoppen. Ik hoop dat het allemaal weer snel in m'n normale cyclus gaat, meestal 27-30 dagen voorheen. Ik wist ook wanneer ik ongeveer de eisprong had, zag ik aan m'n afscheiding. Temperaturen werkt bij mij niet door m'n onregelmatige werk. We wachten het allemaal af!
Naar boven
dani31
Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Ma 26 Nov 2012, 12:05    Onderwerp: Reageer met quote

ik had in het begin een onregelmatige cyclus en menstruatie was ook flink hevig. En al die symptomen voel je nu veel beter zoals rugpijn, steekjes in buik echt dat ongi-gevoel
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mei 2013, 14:08    Onderwerp: Reageer met quote

Even deze omhoog halen. Afgelopen september uiteindelijk door omstandigheden na 1 maandje toch weer begonnen met de pil, maar nu sinds maart gestopt en ik denk dat de pil nu aan het uitwerken is...

Even een vraagje hierover, want ik word een beetje gek van mezelf. Ben nu sinds maart gestopt met de pil en sinds afgelopen week voel ik me anders, beetje in een roes en ik heb de hele dag zin in seks Oeps Ook bijna elke man die ik op straat zie lopen vind ik er lekker uitzien Rollende ogen Lachen Oeps Ik word gek, hellup! Ik denk dus dat de pil is uitgewerkt en dat dat schijnbaar zo'n effect op me heeft... Herkent iemand iets in deze richting na het stoppen met de pil?

En hoe het was voor ik met de pil begon weet ik dus niet, ik was net 17 en verder ook nog niet echt seksueel actief ofzo, dus ik kan het niet vergelijken.

Naar boven
Duimelijntje
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mei 2013, 14:14    Onderwerp: Reageer met quote

Pil heeft wel degelijk invloed op je libido, maar zo heftig als jij het hebt nee gelukkig niet Knipoog

Ik was bij onze eerste ook in maart gestopt en oktober zwanger.

Nu sinds die tijd geen pil meer geslikt Duim omhoog
bevalt prima Duim omhoog
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Noekie
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mei 2013, 14:23    Onderwerp: Reageer met quote

Denk ook niet dat ik weer aan de pil ga als wij een kindje hebben gekregen, ook omdat het idee is om vrij snel een 2e te krijgen, als het allemaal meezit en meewerkt Glimlach

Naar boven
Duimelijntje
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mei 2013, 14:29    Onderwerp: Reageer met quote

Noekie schreef:
Denk ook niet dat ik weer aan de pil ga als wij een kindje hebben gekregen, ook omdat het idee is om vrij snel een 2e te krijgen, als het allemaal meezit en meewerkt Glimlach

Ik ben 25 juli nu uitgerekend, maar onze dochter is al bijna 6 Knipoog

dus al die tijd met rubber gewerkt, 1x misgegaan, helaas is dat een miskraam geworden, maar nu hierna gaan wij voor sterrilisatie.

dus ook geen rubbers meer nodig dan en geen verdere voorbehoeds middelen.

Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn Verliefd Bidden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Marlous79
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mei 2013, 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond destijds het stoppen met de pil ook een enorme opluchting. Ben er ook niet meer aan begonnen.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: