Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
framboos
Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Ma 17 Dec 2012, 11:42    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je Flier. Wat fijn dat het bij jullie na twee rondes Clomid al raak was! Dat geeft toch weer hoop... Gaan jullie nog voor een tweede of weet je dat nog niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tijgertje1982
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Za 22 Dec 2012, 19:08    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Framboos !!

Ik denk dat dit even mijn laatste berichtje is. Ik ga maandag op vakantie voor anderhalve week en heb dan geen internet tot mijn beschikking... Dus ik wens jullie allemaal fijne dagen , geniet ervan , goede jaarwisseling en vooral voorzichtig met vuurwerk ! Ik kom in het nieuwe jaar weer lezen en schrijven ...

18-04-2011 Fleur Danique geboren.
21-12-2013 *Jason*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Vlinder75
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Zo 23 Dec 2012, 20:38    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Framboos, gezellig dat je mee komt schrijven!

Heerlijk tijgertje dat jullie op vakantie gaan. Veel plezier, geniet ervan.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Met mij gaat het redelijk. Nog steeds last van de hyper klachten maar dat zij zo. Ga in de week van 7 januari weer 2 uurtjes per week werken, heb er zin in! Verder in januari alweer de eerste controle op tumor waardes dus het wordt ook wel een beetje een spannende maand.

Eerst nog de feestdagen door, kerstmis kijk ik naar uit maar tegen oud & nieuw zie ik wel wat op...

Allemaal hele fijne feestdagen gewenst!

Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Ma 31 Dec 2012, 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

Iedereen een super gelukkig , gezond , liefdevol , vruchtbaar 2013 toegewenst !!

21-12-2013 *Jason*
Naar boven
Vlinder75
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Do 03 Jan 2013, 13:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil ook iedereen een heel goed, liefdevol en gezond 2013 wensen!
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Za 12 Jan 2013, 0:37    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry beetje druk gehad en ff vergeten dit forum.

Heb nu een jaar contract gekregen van mijn werk. Heb het erg naar mijn zin.

Met tess gaat het goed. Alleen blíjft een lastige slaper overdag. Snachts slaapt ze gelukkig goed. Ze eet vanaf haar 9 maanden met de pot mee aangezien ze slecht at. Dit gaat nu redelijk.

Ze loopt aan 1 hand mee. En zondag lekker feestje vieren. Word alweer 1 jaar.

Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Vr 18 Jan 2013, 9:51    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd met Tess haar eerste verjaardag! Wat gaat het snel he?
Leuke foto van haar in het zwembad!

Fijn dat je een jaarcontract hebt gekregen, heb je toch ietsje meer zekerheid weer even.

Hoe gaat het verder met iedereen hier?

Met mijzelf gaat het wel goed. We zijn aan het aftellen voor de maand mei omdat we dan weer mogen gaan proberen om zwanger te worden... fijn vooruitzicht!

Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Ma 21 Jan 2013, 18:04    Onderwerp: Reageer met quote

Tijdje geleden dat ik hier wat neer heb gezet.
Ook hier zijn we flink aan het klussen geslagen, wordt wel een beetje moe van al die baby's om ons heen en de welbekende vraag ''wanneer zijn jullie aan de beurt''.... Kop tegen de muur

Overmorgen is mijn redday, dus ff afwachten of het klussen de afgelopen maand wordt beloond Knipoog
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Loon
Peuter
Peuter

BerichtGeplaatst: Ma 21 Jan 2013, 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

@wiefie kan me voorstellen dat je er moe van word. Ik zal voor je duimen.
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Di 22 Jan 2013, 9:02    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zijn lastige vragen he wieffie. Wij hebben ze ook gehad, heel irritant vond ik dat soms. Ik ga duimen voor je dat je niet ongesteld gaat worden Duim omhoog Duim omlaag
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Di 05 Mrt 2013, 8:29    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom me hier even melden, wij gaan volgende maand voor onze 1e!! Verliefd

Naar boven
tijgertje1982
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Za 23 Mrt 2013, 21:29    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Noekie !
Word dus spannend voor je !

Vlinder Hoe het is het nu met jou ?

Hier een tijdje niet geweest , ben druk geweest. Heb inmiddels geen baan meer en druk aan het sollicteren. Het bedrijf van vriendlief staat ook te koop dus die moet misschien op kort termijn ook iets anders zoeken ( wil wel voor zichzelf blijven werken net als nu )
Verder staat ons huis te koop en hebben we wel veel bezichtigingen, maar geen biedingen. Ik ben bezig met een webwinkeltje ( om te kijken of ik op die manier een beetje geld kan verdienen ) Fleur doet het goed. Word echt al een peuter. Ze loopt heerlijk los mee ( wil bijna niet meer in de wagen ) ze babbelt er vrolijk op los, doet veel dingen al zelf en dan mag mama niet helpen, we zijn bezig om zindelijk te worden wat ook aardig lukt... En verder zijn we al weer een half jaar bezig voor een tweede wondertje ....

21-12-2013 *Jason*
Naar boven
Vlinder75
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Zo 24 Mrt 2013, 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

Jeetje Tijgertje wat gebeurd er veel bij jullie.. Jij werkloos, het bedrijf van je vriend te koop en jullie huis nog niet verkocht. Best pittig!
Hebben jullie al een ander huis gekocht of wachten jullie eerst totdat dit verkocht is?

Leuk dat je een webwinkeltje aan het opzetten bent, wat ga je verkopen? En fijn om te horen dat Fleur het goed doet, een echte peuter als ik het zo lees Erg blij.

Met mij gaat het best wel goed. Nog wel last van het instellen op de medicijnen en na-weeen van alles van afgelopen jaar maar dat gaat langzaamaan steeds beter.

Verder druk bezig met het regelen van ons huwelijk van september. Ben pas 5 weekjes geleden gevraagd en nu is het haast allemaal al klaar...superleuk!

En waar we eerst vanaf 1 mei voor een kindje mochten gaan, is dat nu vervroegd naar half april... zo snel al ineens, heerlijk! Toeval wil dat ik rond half april ook ongesteld ben en gelijk daarna mogen we beginnen. Anders zou ik toch moeten wachten tot na mijn menstruatie in mei en dan zou het pas ergens eind mei zijn dus we zijn er blij met het vervroegen van 4 weken! De vruchtbaarheidstest van mijn vriend was goed dus we gaan het eerst zelf een paar maandjes proberen.

Zometeen krijgen we visite, zin in! Fijne zondag allemaal!

Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Zo 24 Mrt 2013, 22:01    Onderwerp: Reageer met quote

@ Vlinder : Ik heb even met rood antwoord gegeven in je geschreven tekst ( vond ik op dit moment even iets makkelijker ) Oeps

Jeetje Tijgertje wat gebeurd er veel bij jullie.. Jij werkloos, het bedrijf van je vriend te koop en jullie huis nog niet verkocht. Best pittig!
Hebben jullie al een ander huis gekocht of wachten jullie eerst totdat dit verkocht is?
We willen eerst graag ons huis verkopen en dan pas een ander huis kopen omdat we anders met twee hypotheken zitten en dat word toch wel een beetje veel van 1 salaris... Dus alle leuke huizen die we nu zien , gaan ons neus voorbij Verdrietig

Leuk dat je een webwinkeltje aan het opzetten bent, wat ga je verkopen? En fijn om te horen dat Fleur het goed doet, een echte peuter als ik het zo lees .
Ik heb een webwinkeltje opgezet met de kleding en speelgoed van Fleur ( nieuw en 2ehands ) en wil daar in de toekomst ook nieuwe kleding bij gaan verkopen ( dus echt inkopen via een groothandel ) Het word inderdaad echt al een peuter met een eigen wil...

Met mij gaat het best wel goed. Nog wel last van het instellen op de medicijnen en na-weeen van alles van afgelopen jaar maar dat gaat langzaamaan steeds beter.
Gelukkig dat het steeds beter met je gaat ! Dat instellen op de medicijnen komt toch ook wel goed ?

Verder druk bezig met het regelen van ons huwelijk van september. Ben pas 5 weekjes geleden gevraagd en nu is het haast allemaal al klaar...superleuk!
Wat super leuk !! Gefeliciteerd !! Dan heb je inderdaad alles wel een beetje snel geregeld, maar ja als jullie weten wat jullie willen, waarom zou het dan langer duren ?

En waar we eerst vanaf 1 mei voor een kindje mochten gaan, is dat nu vervroegd naar half april... zo snel al ineens, heerlijk! Toeval wil dat ik rond half april ook ongesteld ben en gelijk daarna mogen we beginnen. Anders zou ik toch moeten wachten tot na mijn menstruatie in mei en dan zou het pas ergens eind mei zijn dus we zijn er blij met het vervroegen van 4 weken! De vruchtbaarheidstest van mijn vriend was goed dus we gaan het eerst zelf een paar maandjes proberen.
Goed dat de vruchtbaarheidstest van je vriend goed was en wat een goed / leuk nieuws dat je al eerder mag beginnen met zwanger worden. En dan valt je ongi ook nog in de goede periode !

Mijn mannetje heeft het hele weekend ook gewerkt ( normaal is hij vrij op zaterdag en zondag ) dus ik alleen thuis met Fleur. Volgens mij had ze dit weekend haar bui niet zo want ze was vervelend , niet willen luisteren , driftbuien ...Verder al weer druk bezig met het regelen van de verjaardagen ( ik 29 maart en Fleur 18 april ) Wil Fleur een thema hebben maar ben er nog niet uit of het K3 of Hello Kitty word. Wel de tekst voor de uitnodiging al klaar. Nu nog een keer proef draaien met het maken van cakepops...

21-12-2013 *Jason*
Naar boven
Vlinder75
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Ma 25 Mrt 2013, 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

Kan me voorstellen dat jullie eerst je huis willen verkopen voordat je wat nieuws koopt. Vooral in deze tijd met een 1 salaris ook.

Leuk het webwinkeltje, hopelijk gaat het goed lopen.
Kiezen tussen hello kitty of k3 lijkt me lastig. Het is allebei zo leuk he? Vier je jullie verjaardag tegelijk omdat jullie best kort na elkaar jarig zijn?

Het instellen op medicijnen bij mij komt goed maar kost heel veel tijd en daar begin ik wel een beetje van te balen. Maar goed.. moet nog even geduld hebben wat dat betreft.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23
Pagina 23 van 23

Ga naar: