Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
wie heeft ervaringen met ABC dophilus

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Babyvraagjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fiene
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Za 07 Jul 2012, 7:46    Onderwerp: wie heeft ervaringen met ABC dophilus Reageer met quote

De titel zegt het al. H. heeft veel last van krampen, soms echt flinke kolieken, zeker nu ik overgestapt ben op fv. We hebben infacol geprobeerd, maar daar gaat hij alleen maar meer van spugen en het lijkt of hij constant last heeft van het zuur wat omhoog komt. Is niet helemaal de bedoeling.
Gisteren raadde mij iemand ABC dophilus aan, zij zei dat het bij haar beide kinderen goed geholpen heeft. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meer ervaringen.
Maandag kunnen we terecht bij de chiropractor, ik hoop dat dat al heel wat helpt qua huilen.

Kaarsje In gedachten bij Amy82/Eef Quincy Megan vlindertje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sassie1980
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Zo 08 Jul 2012, 10:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel positieve ervaring over VSM Cinababy, ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt?
Jolanda77
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Ma 16 Jul 2012, 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb er wel ervaring mee! Sinds ik het gebruikte bij mijn zoontje nooit geen krampen etc.... gehad. Ik heb maar 1 potje gebruikt. Ideaal!

Naar boven
Fiene
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul 2012, 9:40    Onderwerp: Reageer met quote

Cinababy lijkt ook niet echt te werken hier. Ga toch een potje proberen. En anders moeten we er maar mee leren leven. Knipoog Het is een tijdje heel goed gegaan, maar op dit moment heeft hij weer meer last. Arm ventje!

Naar boven
alyt
Tiener
Tiener

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jul 2012, 14:08    Onderwerp: Reageer met quote

Bij Daniël hielp het echt geweldig. Na 1 potje gestopt, maar we merkten meteen weer verschil. Na het 2de potje weer even gestopt en toen was het goed. Hopelijk helpt het bij jullie ook zo goed!
Fiene
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Do 09 Aug 2012, 12:29    Onderwerp: Reageer met quote

Het heeft wel even geduurd, een week of anderhalf, maar het is wel veel minder geworden! Combineer het nog wel met cinababy als hij wat meer last heeft. Helemaal weg is het niet, maar wat een verschil, nu een jammerende baby ipv een krijsende baby.

Sinds een paar dagen gebruiken we de dr. Brownsfles en het gaat nu nog beter. Fijn, fijn, want bij dochterlief heeft het volgens mij veel langer geduurd.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Babyvraagjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: