Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Knuffeldoekje Geitje van de Efteling

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt???
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ren0t0
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Ma 27 Feb 2012, 20:17    Onderwerp: Knuffeldoekje Geitje van de Efteling Reageer met quote

Hoi Meiden,

Tijdens mijn zwangerschap heb ik een knuffeldoekje Geitje van de efteling gekocht, in de hoop dat dit HET knuffeltje van mijn zoontje zou worden.

Hij vind hem helemaal geweldig en gaat niet meer slapen zonder.

Helaas is deze bij de efteling uit de handel genomen en hebben ze er geen meer op voorraad.

Heeft iemand van jullie er eentje over of kennen jullie iemand die hem hebben en die hem niet gebruikt, dan neem ik hem heel graag van jullie over.

Ik hoop dat iemand me kan helpen...

Liefs, Renata

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt??? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: