Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Robijntje beer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt???
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Happy mommy
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

Vroeger was mijn dochtertje ook helemaal gek van haar Robijntje beer.... Toentertijd heb ik op MP een advertentie gezet waarna ik er 4 gratis op kon halen.
Makkelijk, heb er 1 op het dagverblijf gelegd, 1 bij oma en opa en 1 bij de andere oma en opa. En eentje als reserve beer (die wisselde ik regelmatig om in haar bedje zodat ze er allemaal even smoezelig uit gingen zien)

Je moet wel een beetje opletten of de beren wel de goede zijn.
Robijn heeft namelijk regelmatig dit soort akties en elke keer verschillen de beertjes iets.
De beren die ik heb zijn net ietsje anders.

SusanneB
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 04 Mei 2011, 12:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er twee, precies die je bedoelt en helemaal onbesnuffeld... Moet ze alleen even ongezien uit de knuffelbak toveren!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kindje op Komst forum index -> Knuffelkwijt??? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: